چه تصمیم خوبی گرفتم
هرچند که هر وقت بهش سر میزنم کلی دلم می گیره
اما حس اینکه یادم میاره یه روزی آدم بودم
و یه حوایی مثل تو با من توی یه دنیای دیگه بوده بهم آرامش می ده
چه سیب خوبی بود
اون روزهای کوتاه اما زیبا ارزش این جهنم رو داشت
من خوبم
امیدوارم تو عالی باشی
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36
این همه دیوانگی را با که گویم با که گویم
آبروی رفته ام را در کجا باید بجویم
پیش چشمم چون به نرمی میخرامی میخرامی
در درونم مینشیند شوکران تلخ کامی
نام تو چون قصه هر شب مینشیند بر لب من
غصه ات پایان ندارد در هزار و یک شب من
روی بالینم به گریه نیمه شب سر میگذارم من
از تو این دیوانگی را هدیه دارم هدیه دارم من
#حسین_صفا
#محسن_چاوشی همچنان
#ای_دریغا
https://instagram.com/_u/sjd_p23
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: دریغاااا, نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36
ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36
ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36
اخه من چی بگم ب تو ک اینقدر خوبی؟ اینقدر ردیفی
کلمات قاصرند از بیان حسم...
شعرت بی نظیره مثل خودت, ممنون ک در حال نگهبانی به یادم بودی, ممنون ک برام شعر گفتی, ممنون ک منو فراموش نکردی, ممنون ک هنوز دوستم داری.خیلی ممنونم ازت بخاطر همه چی...
خوب تر از خوب...ما را در سایت خوب تر از خوب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: سه شنبه 16 آبان 1396 ساعت: 3:36